Followers

Tuesday, October 23, 2012

Terbang Tinggi Ke Langit


Ahad ini merupakan permulaan hidup yang baru untuk aku...


Dan satu harapan untuk aku gapai bintang-bintang di langit...
yang pasti bukan setakat mimpi di siang hari...

Hei kamu...

Dalam sedih, dalam duka, dalam riang, dalam senyum, dalam tawa..
terima kasih ku ucapkan untuk semua...
sokong aku, kutuk aku, ketawakan aku...
walaupun aku jatuh...
comot-comot..bau masam campo hangit..
kau tetap di sisi...
mereka tetap memberi senyuman..
minta aku bangkit berdiri..


Pasti..aku akan cuba..
dan terus berjuang di lautan manusia...
yang penuh panca delima sutra dara..
aku pasti..
pasti akan bahagiakan kamu...

Hei!!
terima kasih kamu..


Syukur Ya Allah!!


Psst.... Aku akan berangkat ke *PLK Melaka Ahad ni.. Dan aku tak akan hapdate blog untuk 2 bulan... kot..... Aku sayang korang.. Terima kasih kerana sokong aku. Terima kasih atas komen-komen ko.. Terima kasih atas kritikan ko... Hutang BW dulu boleh? Hehehe...






* PLK- Pusat Latihan Kemas

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

15 pekopon comel mengomel:

Mrs Velentine said...

good luck dik

:: Mrs.Eady :: said...

baik..good luck!

Maria Menado~ said...

Orite. :)

Goodluck ya.

Detective Fiqa said...

hahaha melaka? weeii jumpe df :P

Arina Shamsul said...

good luck :)

take care dik :)

SHAHZEE said...

wah dah dapat offer ye?tahniah...ala 2 bulan lamanya rindu la kakak nnti:'(

Kesuma Angsana said...

gd luck & doakan yag terbaik for u ye

Sue PeLik said...

wehhhh kenapa momo??? laaa seriusss kank aku rindu ler kat kau. aku nak anta cekodok kat sapa nanti?? hukhukhuk,sedeh ler pulak huhuhuhu

shar90 said...

jauhnye terbang... hee

syakey said...

all the best!!

SaddLone said...

momo..will miss u !

gud luck then , pastikan kau capai bintang yg teratas sekali ye :)

Michelle Hopell said...

hye ktk .. sory kmk lamak xjenguk ktk ctok.
kmk jarang dah bukak blog.
rindu ktk :(

wahh kenak ktk g melaka?
hati2 kat sana, gud luck 4 whatever u do dear :)

nadzirah sofia said...

all the best kat sne nanti :)

eita said...

jaga diri baik2 ye di tempat orang tu

syakirah izwanie said...

Jaga diri (: Terus success dalam hidup ya. Kami akan merindui mu *Ambik tisu* *lap airmata* Ok drama.