Followers

Friday, October 19, 2012

Anti Cinta

Cinta adalah unik. Suatu perasaan yang tidak dapat diungkap dengan kata-kata. Kita sendiri tak tahu bila ia akan kunjung tiba dan bila ia akan berlalu pergi...

Eh.... tak de makne la aku nak jiwang karatedo kat sini..

Aku anti cinta..

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.


chewah..maknanya aku tak nak bercinta.. 



Bikin gempak samdol...




" eh jom tengok citer korea ni.. best..laki hensem...cita swit..romantik.. bla-bla " 


eish slow nak mampus ceritanya.

" aku mencintaimu.. seumur hidupku... " 


tetttttttt-- plz tukar channel tv sekarang juga 

" laptop ko tak de cerita cinta ke? " 

aku selambe dek kata " tak de " sambil korek hidung.


" eh baca novel ni.. romantik "

 belek-belek.. letak balik...


" adakah engkau anti cinta tahap gaban? malangnya lelaki yang memiliki kau " 

akhirnya lebam bijik mata yang berkata-kata itu..



Ohh my... i just dont get it. Apa seronok ke dibuai perasaan yang menipu semata-mata?

Apa indah ke kita melihat bayangan kebahagiaan yang ciplak dan bukan mutlak?

Apa best ke tengok cerita slow macam siput sedut yang tersedut-sedut oleh siput babi?

What so special that You Jump.. I tengok.. and said... Confirm Mati Ooooo....

aku jeles? ohh plz... tak de makne....

cuma hati..jiwa..raga..batu dan bata tak boleh menerima suntikan cinta darimu...

setiap orang ada minat tersendiri.

Jadi.. Lantak aku la kan?

Aku tak ade elemen cinta?

Nazim Othman setia je dengan aku....



Conclusion...

Cinta itu hadir dengan sendiri.tak perlu nak dirangsang dengan mainan dunia semata-mata.


terima kasih.








Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

10 pekopon comel mengomel:

Detective Fiqa said...

hahaha cerita cinta df memang tak suka. sebab lebih kepada JIWANG SGT hahaha kankan ? novel ponn

Rozuan Ismail said...

nak kata anti cinta x boleh jugak.sebab bercinta ni bukan dgn manusia je.dengan tuhan pon kita bercinta kan. lagipon. dari kecik kita mmg dh bercinta dgn mak ayah kita =D

syakirah izwanie said...

Cinta itu memang sudah ditentukan. Tapi, kita perlu berusaha. Sama mcm rezeki. Allah sudah tentukan rezeki kita. Tetapi, mengapa kita masih perlu bekerja? Btw, Salam perkenalan :)

Mieya Atiera said...

Takde lah anti sangat. Tapi, percaya cinta akan datang bila tiba masanya

Mrs Velentine said...

nazim othman ya...hehe

Arina Shamsul said...

:)kalau taknak cinta yg lain buat masa ni, takpe cinta ALLAH s.w.t dengan family je dah cukup :)

Sue PeLik said...

ahahha. weh, momo kau tahu tak nazim kol aku semalam. huhuhuhuu. weh cinta itu buta :P hikhikhik

Tukang Karut said...

cinta itu ibarat kurap... makin digaru makin sedap...

eita said...

memang anti cinta sungguh ni...

dya bunga said...

nazim othman tu dya punya lh.haha