Followers

Sunday, September 23, 2012

Perpisahan


Perpisahan.

Setiap permulaan pasti ada pengakhiran.

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan.


Suka atau duka?

Merelakan.

Atau paksa rela?


Kehendak atau keperluan?

Yang dinanti?

Atau dihindari.


Apapun pilihan kau..

Bagi aku..

Yang pasti tiada siapa ingin perpisahan.





Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

13 pekopon comel mengomel:

BERT said...

hmm sy tak suke dgn perpisahan meskipun itu adat dunia.. sbb sy akn sedih teramat sngat :((

Sue PeLik said...

weeeeee!! kenapaaa??? neh mesti kes kau pilih nazim neh kan??? huhuhuhu. takper laaa u. i beralahhhh. u amek laaa nazim. hukhukhukhukhuk

Arina Shamsul said...

perpisahan itu menyakitkan..

semoga terus tabah ye dik :)

sayang kamu ketat2 tau..ngeeee :)

hainom OKje said...

Memang le seboleh-bolehnya tak nak berpisah kan..... sapalah nak ...hu...hu... nape? Momo dalam situasi tu ke sekarang ni?..

SHAHZEE said...

perpisahan yg terjadi kadang2 ada kebaikannya..cuma kita yg x sedar.anyway perpisahan mmg menyakitkan

Kesuma Angsana said...

lumrah kehidupan bertemu & berpisah kan!

:: Mrs.Eady :: said...

KDG-KDG IA MENDATANGKAN KEBAIKKAN :)

dya bunga said...

ada jodoh xkemana

Masz Sidek said...

sedihnya juak.... kmk pun sik maok... hati dah suka dah syg tok... doa moga ada jodoh...

dhiashahida said...

kita sll hilang sesatu sbb nk dapat sesatu yg lebih dr yg diambil...

Detective Fiqa said...

"perpisahan itu selalu terjadi kepada insan yg bercintaa ":D hahaha
nyanyi jap :P

Michelle Hopell said...

Momo jgn ko sebut tentang perpisahan.
cewahh .. haha.
kmk takut ngan perpisahan,mena kmk xmaok pisah ngan org kmk syg~hehe~

dya bunga said...

dya mmg xsuka perpisahan..tapi kalau perpisahan tu utk kebaikan kita terpaksa redho