Followers

Sunday, May 6, 2012

Hidup Tanpa Blog . . .

Dear Bloggers...


My life without my blog is:




Adakah aku blogger tegar? ohh tidak... tapi aku rasakan hidup aku macam tak hidup je bila tak dapat nak merapu sesuatu dekat blog ni. ookkkk... aku dah merasakan selama beberapa minggu ni.. dan ia... dan iaaa... iaaa.. sangat-sangat menyeksakan aku....

bila ada topik nak dikongsi...aku tak ada cara nak kongsikan... 

bila dah tak ada kerja aku tak tahu nak surf apa kat internet...

bila post kat facebook, aku rasa aku seorang yang annoying pulak..

hidup aku macam serba tak kena je...

adoyai..

akhirnya sisa-sisa masa aku habiskan dengan....


Games:

aku main game Fable: The Lost Chapter. Aku memang hantu game. Hahaha. Game ni ala-ala adventure sikit.. dan ada lawan-lawan.(tak banyak sangat) korang boleh choose whether korang nak jadi seorang yang baik atau sebaliknya.. Ok.. Game ni release lama dah.. tahun 2004. maybe ada antara korang pernah main game ini. dan aku agak ketinggalan sikit..hehe...

Watch:


kerokerokerokero.... again with outdate of me.. aku baru melayan siri anime Keroro Gunso.. (time sekolah dulu, kawan-kawan aku memang suka tengok menatang ni tapi aku biasalah...asek buat dunno je.) kisah alien berbentuk katak yang try nak invade bumi tak pernah jadi-jadi plan die.. karton ni memang lawak gila.. dalam banyak-banyak watak tu.. aku suka watak tamama (katak wana biru gelap) sebab dia sangat-sangat comel... dan perangai die plak ada lah sebiji yang sama dengan aku... hahaha....katon ni ada 51 episode... sekarang aku baru abiskan 25 episod... pergh..jaoh g perjalanan tu... bagi sesapa tak tengok g katon ni, try aa tengok dulu.. best taw....;)

Learn:


Dokumentari The Arrival by Noreagaaa Series.. Korang pernah tengok tak? Dokumentari ni release dalam tahun 2008... aku dah pernah tengok series ni tapi sekarang aku nak tengok lagi untuk second time.. Aku rasa ramai antara korang dah tengok dah dokumentari ni... Tak ingat? Tok aku tolong korek-korek ingatan kitakorang... heee... dokumentari sal bukti-bukti kemunculan dajjal ke dunia ini... sangat-sangat banyak.. dan kita sendiri tak sedar kita boleh menjadi penyumbang utama kehadiran Dajjal ke dunia ini.... bagi sesiapa yang belum tengok...please...tolong tengok...:) sangat-sangat berguna untuk kita... ok?



jadi... itulah antara kerja yang aku habiskan sepanjang aku tak berblogging selama berminggu-minggu ni....

Korang abiskan waktu korang tanpa blog macam mana pulak?

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

4 pekopon comel mengomel:

Yumida said...

nang asa x nyaman bdn bila xpat berblogging...kotan dh ketagih hoo..sm cam kmk...bdn rs kepak, tp ati mala jak soh buka blog...
bila xpat online..layan tv jak la..xpun mek layan pusak..

Unknown said...

tanpa blog (pengalaman before active blogging) donwload cerita, tv shows+movie bebanyak pastu buat marathon, pastu layan twitter :P dah active skit blogging ni, spend time untuk cari info untuk di blog kan ahaha

jom jenguk2 my blog ye :)

latest entry: http://ajamoppical.blogspot.com/2012/05/contest-ke-2-hazwan-hairy.html

Momo said...

@Yumida

pusak juak jadi mangsa..hahaha...mun mek dibuli mek bena2 pusak mek...;p

Momo said...

@Nur-Azam Shahdan

bna ya incik ajam... ;)