Followers

Tuesday, February 14, 2012

7 Mac bakal tiba...

Dears Bloggers..




Aku nak mengadu....Fenin2... Tinggal 22 hari gik.... huhuhuhu... 7 Mac bakal tiba... dan aku fenin memikirkan apakah sesuatu yang special untuk diberikan kepada si dia yang berada jauh nun seberang laut china selatan... insyallah jika jodoh kami masih panjang..  7 mac tok genaplah hubungan cinta yang bersemi selama 2 tahun...;) this is 1st time aku sik pat sambut anniversary kamekduak bersama..(taun lepas sambut awal sikit).. aku berjanji dengan dirik aku..aku mok make this year is happy moment for us biarpun kamekduak berjauhan... so far.. aku dah fikir satu hadiah unik yang aku seach dr MR.GOOGLE dari minggu riya.. 


ingat mok bagi nya kek but..if aku pos kek sudah tentu kek itu tidak akan menjadi kek sebaik sahaja sampai di rumahnya..ermm..mun mntak tolong kawan nya..takut sik sempat simpan rahsia...huhu...


ok..done with merepek...list of barang aku nak bagi....

  • 10 reasons why i love you (ditulis oleh aku sendiri)
  • handmade keychain
  • jersi malaysia ( dah lamak nya mok jersi ya tapi sik terbeli2)
  • jam tangan (oo tedah sik gik jam tangannya)
  • jar with love..(ngkah note2 cinta)
  • puzzle (picture of us)
list jak ya..lom tentu ne mok diberik tok..aha...ktkorg ada idea x? help me..........!! 


im blurrr..........




Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: