Followers

Thursday, February 16, 2012

M.O.M.O?

Dear Bloggers..


Hari tok mata aku ngantok gilak... dah 2 hari dah aku kerja dan balit on midnight.. uh... sayangnya sikda OT. cis.. keja amal jariah gik.. apalah nasib aku tok...


Ok2.. hari tok bukan nya aku nak ngerepak sal nasib dirik aku.. cuma aku nak explain something kat ktkorg..
hihi...o(‧'''‧)o 


Semalam... aku chat ngan bff aku since tadika (maok juak madah tek) nya tanyak satu soalan pelik yang semua orang tanyak kat aku tapi aku sik pernah jawab tapi aku just....



aku fikir aku sik mok padah ngan orang..tapi mendatangkan kemudaratan la plak.. coz ada orang dah remove aku dari fb nya (or memang nya nak remove aku..tq for removing me!) coz nya sik kenal sapa aku.. huhuhu... + aku pun sik show my own dp on fb... jadi PADAN LA MUKA aku...

Kenak nama MOMO? Apa benda momo ya..

Momo itu adalah......M.O.N.K.E.Y.. in japan...hahahaha.. sik tauk la mun cikgu aku tengah TROLL aku gik kedak riya... 


Kenak nama momo? sebab aku suka nama ya.. UNIK... plus senang mok diingat dan simple macam saya... ya jak sebenarnya... sik da reason lain ma... momo momo momo momo.. kelak mun pusak aku beranak, aku nak namakan anaknya momo..hehe....




Percaya or sik momo ya wujud? bena aeh.. sikda ku bulak ktkorg.. MOMO IS REALLY2 EXIST.. mok tga momo sik?(maok jak cya)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.



Bagi penjelasan mata aku.... momo ya ialah WINGED LIMUR (sejenis binatang monyet yang bercampur dengan kelawar..sik cayak tga sayap ya) mun sapa2 yang tengok avatar ya...conform tauk tok sapa tuan empunya binatang tok..hehehe...

CUTE KAN NYA? HIHI..
nya la yang bernama momo ya...cute kan2?? sora nya pun kiut.. kan best binatang ya wujud kat dunia tok..aku pasti akan membelanya..haha...

ok2... nama aku momo... tapi aku sik terkinja2 aaa....sekian.,terima kasih kerna sudi membaca....



ok bai!!



** nota kaki: aku cek banyak na org baca entri sal avatar ya.. haha.. paham ka x siktauk la..tapi to all readers that read it, thanks a lot!!i love you!!




Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: