Followers

Wednesday, July 25, 2012

Review Blog: Dilladoodledat

Time tengah blogwalking semalam, it seem aku terjumpa sesuatu yang mention nama blog aku. Maka, dengan pantas aku membuka. Kot-kot budak ni nak bagi aku present ke ape kan. Kutuk aku ke. Tak pun ade secret admire. Prasan lebih dol. Hahaha.

Dan di saat aku bukak blog tuh, aku terjumpa something so.. so.. aku tak dapat nak imagine with my own words. Terharu gile kot. I got someone who drawing picture of me. Not true one but the other me in alam maya. Hahaha.  Yang best part tu.. bile Cik Dilla kite ni siap puji blog aku yang tak seberape nih. Kembang kempis hidung ni hah.. Sape tak hepi bile kena puji? Penipu besar la korang kalau tak suke!!



Anyway, This are my note for you:

Hey Sis Dilla.. thank you so much for the drawing. I like it very much. Btw thanks a lot for commenting perfectly nice about my blog aa.. you totally berjaya buat I senyum sampai telinga dan gelak terbahak-bahak sampai my colleague tough aku ni dah gila and nak hantar masuk Hospital Batu 7.( one of mental hospital in Kuching) Sebagai balasan.. I promote your blog la boleh?





 Love, Momo

First.. Aku diketemukan dengannya dari Segmen Ayu: Saya Blogger Dari ... Yes. Jadi special thanks untuk Cik Ayu kerana buat segmen.. Alhamdullilah.. bertambah Followers dan Readers.. Ahaks... Back to the topics. Cik Akak Dilla ni seorang yang menggunakan otak kanan. hahaha. Kenapa aku cakap otak kanan? Otak kanan merupakan seorang yang hebat dalam hal-hal artistik ni. kan? kan? Beside blogging, Sis Dilla ni suke buat drawing comic and cartoon.. and this drawing she made it for me...



Ingat senang ke nak create drawing macam ni? bagi aku la..tak tau la korang macam ne. ape pun, i really appreciate it tomodachi...;) Penulisan nye sempoi.. rilex je bile nak bace.. Aku rasa mesti die ni gile-gile orangnye and fun to be with.. kan? hehe.. ha..if terasa sengal semacam,, korang boleh singgah ke blog cartoon yang die buat di sebelah side bar. bagi aku, not bad.. plus.. its funny. haha.. come..visit her....click HERE Kalau nak tengok comic dan hasil kerja die.. boleh klik SINI dan SINI

SIS DILLA PUNYE HEADER
Jadi ape lagi.. Korang serang la blog ni.. Kasi up sikit die follower and readers.. She have potential you know... ;) Arigato Tomodachi...!!!




Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

1 pekopon comel mengomel:

dilla.d said...

momo :') thanks so much my dear sory baru baca huhu thanksssssssss mwahhh