Followers

Wednesday, July 25, 2012

Banner Ai... Korang Sendiri La Tengok



Bukak-bukak fb pagi tadi.. aku tengok one of my friend post this crazy iklan. Respon aku? Aku terdiam sekejap. Pastu gelak kuat2.. 

Ei korang tak payah la fikir aku ni otak kuning sangat sebab gatal bagi entry macam ni kan. Aku nak tanya patut ke buat iklan besar-besar macam tu. I mean perlu ke nak bagitahu terang-terang yang part aku tak nak sebut tu. Yang agak lxxxh sikit ayatnya. Aishh.. Agak-agak la pun. dah la banner besar gedabak. Pendapat korang macam mana?

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

5 pekopon comel mengomel:

Mrs Velentine said...

hahaha

nur anis said...

agak segan..lagi-lagi untuk yang belum kahwin macam saya..huhu

~Sweet Honesty~ said...

wink winkkk.. jangan malu..nanti layuu.. hehe

Saya Disini said...

malu eh

Afasz said...

malu la ... jd model tu :D