Followers

Wednesday, June 20, 2012

Hukum Sambut Hari Ibu dan Hari Bapa


Apa pendapat kamu, kamu dan kamu? Bagi aku.. Kalau nak tunjuk rasa sayang kita pada ibu dan bapa tak perlu pun tunggu hari-hari istimewa kan? Kasih sayang aku pada mak bapak aku tiada ganti.. 

tiada akhirnya.. :) 

Korang pulak macam mana?





Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

2 pekopon comel mengomel:

Kesuma Angsana said...

memanglah setiap ari tu adalah hari ibu dan bapa.. bkn kata menyambutnyer tapi hr yg satu itu adalah hri yg paling2 istimewa antara hari2 yg len so sekadar meraikan ibu dan bapa kita sahaja

Momo said...

@Kesuma Angsana

terima kasih atas pendapat awak..:)