Followers

Wednesday, June 13, 2012

Cara Mudah Daftar Says

Dear Bloggers..


Siapa yang daftar says?





Angkat kaki semua...


Dah daftar? Bagus. Lepas ni boleh spon aku belanja makan ek? Haha. Guro jak bah.


Belum daftar?


Pergi daftar sekarang.. Says.My ni lumayan dol..


Aku baru je daftar 2 hari yang lepas.. dah dapat masuk income yang boleh la.. bagi aku.


Berapa?


Erm.. tak banyak sangat pun.. yang pasti beringgit-ringgit. Hehe.. Berbanding nuffnang dan churpchurp, (maaf nuffnang&churp2) aku rasa says la yang buat aku agak terkejut sikit sebab tak sangka aku akan dapat "banyak" tu dalam sehari je aku daftar says. (korang faham ke apa aku cakap ni) 


Macam mana nak daftar says?


Ada 2 cara.


Ada facebook atau twitter?


Ada? Ada?


Ok. Klik SINI untuk daftar ok?


Tak faham macam mana step seterusnya. Ni aku ada jumpa tutorial bergambar daripada blogger namanya APIT. Jadi tutorial ni aku credit daripada dia:)



1. Masuk dulu website Says nie kat SINI  
2. korang click Create new account cam contoh kt bawah nie

3. Then Log In Facebook korang ye. Email dan password facebook.

4. Kuar pop up kan? Then korang jer Allow jer taw..

5. Then korang kena creating your account. Ini penting taw. Korang masukkan username kat ruang yg diorang nak tue. pilih la username dan masukkan email korang!

6. lepas tekan Submit tadi, korang terus jer Done cam bawah nie..

7. Ha dah siap Daftar dah! dah masuk ke account korang tue. Sekarang nie korang tekan Social Recommendations untuk share iklan korang!

8. Pastue akan kuar lah iklan2 korang kena share tue. tekan iklan tue.

9. Korang scrol ke bawah, then tekan Generate my unique URL

10. Then korang copy lah code tue. Share lah kat facebook ke, twitter ke, blog ke..senang jer kan..paham kan?

11. kan dah siap. sambil online sambil buat duit kan. SIAP!
SELAMAT MENCUBA!

credit: Apit Blog


Apalagi..tutorial dah ada.. jom la daftar says dan dapatkan keuntungan daripada berblogging ni!!! :)))




Jom Klik Sini:








Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

8 pekopon comel mengomel:

Unknown said...

kmk da molah...hehe
slmt maju jaya

Anonymous said...

tq berkongsi info ni... nnti saya terjah tgk dulu

Anonymous said...

tok ape nie erk?

Momo said...

@Yumida

yah..mun dah loaded, spon kfc..hehe;P

Momo said...

@Kesuma Angsana

orait..boleh join bila2 masa je..:)

Momo said...

@WaRNa PeLaNGi

says ni macam nuffnang dan churp2 gak..:)

Unknown said...

Kmk lamak dah daftar tapi susah mok nait earning. hehe :D

Momo said...

@Sally Yatiey

maybe depend cara promosi kot.. kamek tok pun baruk2 juak..hehe..