Followers

Tuesday, May 15, 2012

Fenomena Tuka DP di FB

Dear Bloggers...


Pagi tadi aku rasa pelik sangat-sangat...


Kenapa?


Bukak je fb, terus tengok kebanyakan kawan tukar dp or known as default picture jadi macam ni




Hakem Worrior



dan banyak lagi la..

nak tahu kenapa?

ini salah satu cara kita menyokong rakyat palestin yang sedang mogok lapar di penjara israel baru-baru ni...

emmm...

korang?

dah tuka?

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

4 pekopon comel mengomel:

uncHa said...

harap-harap semuanya baik baik saja :)

Sakura Aihana said...

owh..bru hana tau apa tu DP...

jmpt join segmen ni ya

http://marsgreen.blogspot.com/2012/05/segmen-its-you-i-review-you.html

Momo said...

@uncHa

yup..smoga allah melindungi mereka....;)

Momo said...

@Sakura Aihana

hehe... insyallah saya join..;) tenkiu coz bagitau...;)