Followers

Wednesday, April 18, 2012

Kurus Sangat Ke Aku Nie?


Dear Bloggers..

"Ko tok makan banyak-banyak tapi badan tetap juak cekeding.."

aku selalu dapat complaint macam tok dari kawan-kawan aku. dah badan aku sik pande besar nak buat g mana sih??

jadi..tengah surf2 tu.. aku pun terjumpa la tip2 nak GEMUKKAN BADAN!!

orang lain nak kurus, aku nak gemuk. TERBAIK DARI LADANG kan?

Jadi sapa badan nya cekeding2 ya, boleh lah ikut tip2 tok... kot2 menjadi.. tempoh: 1 bulan.. kot2 badan membesar... heh..

--- jangan skip apa2 sesi makan.. sik kira makan pagi, tengahari, petang dan malam.. arum bulak suffer pun boleh...




--- Try makan telur dan susu low fat dutch lady aaa....




---aku baruk tauk rupanya stress ya bisa mengakibatkan badan kita bertambah kurus.. (really) jadi elakkan diri jadi stress...


---jangan MEROKOK... merokok tu kan membahayakan kesihatan.. tak paham2 lagi ke??




nota kaki: Jadi... try la kot2 menjadi... mun menjadi padah ngan aku aa...;) 



Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

1 pekopon comel mengomel:

Appyloque said...

contact me if you are serious to gain some weight.. 0137903468
http://facebook.com/appyloque