Followers

Thursday, March 29, 2012

Saya Dah Daftar. Awak?

Dear Bloggers..

walaupun aku asek mendapat warning daripada bb aku yang tersayang sebab habis limit..aku nak padah something tok..(gago.ngegeh juak aku tok nak)

akhirnya setelah sekian lama. aku telah pun melaksanakan tanggungjawab aku sebagai warganegara malaysia. aku telah mendaftar sebagai pemilih. o yeah!!!

tepuk tangan cket!!!!!

aku dapat kesedaran tok pun sebab aku dengar kat berita utama semalam. nya padah last daftar sebagai pemilih adalah pada 31 haribulan ini.. jadi... sesapa yang dah mendaftar, boleh lah mengundi pilihanraya tok kelak.. sekali lagi..  oyeah!! 

nektok aku baru mendapat kesedaran betapa pentingnya politik di dalam kehidupan kita. mempengaruhi pembangunan negara. oopps.. harap maaf. tapi saya bukan lah peminat politik yang fanatik..

ok.

ktkorg dah tunaikan tanggungjawab ktkorg?cepat2.sebelum terlambat.







Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: