Followers

Sunday, March 25, 2012

Jom Belajar Menaip

Dear Bloggers..

Ada sesiapa di ctok yang teringin nak belajar menaip dengan pantas? bagi sesapa yang belum dapat kerja and nak apply jawatan pembantu tadbir, mesti ktkorg knk lulus ujian menaip dan mengambil trengkas (dalam bahasa AKU: tulisan ulat2) ok2..enough with merapu tak sudah2. tok ada link ujian kederasan menaip..

uji kederasan menaip anda;

http://malaysian-speedtest.10-fast-fingers.com/

mari bermain sambil belajar menaip;

http://games.yahoo.com/game/typer-shark

tok tulisan ulat2 yang aku maksudkan...sapa yang di Poli & DSK (Diploma Sains Kesetiausahaan) belajar tulisan ulat2 tok.. yang ambik Office Management di UiTM usually guna short hand biasa like MGT (Management), PGM ( programme), sk (salinan kepada) and mcm2 gik..aku dh sik ingat..lamak dah sik blajar + buku pun aku dah jual kat junior (ruginya)

contoh tulisan ulat @ trengkas

bena x macam ulat?

last but not least, tok aku tunjukkan rupa sebenar kedudukan tangan kita di keyboard.. selamat mencuba..^-^






nota kaki:  teringat zaman belajar,, mun tga screen @ keyboard time menaip, lecturer terus ketuk tangan ngan pembaris kayu. . .



Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: