Followers

Tuesday, March 27, 2012

Cantiknya Dia Kan?

DEAR BLOGGERS..

ktkorg rasa apa yang pelik tentang gambar girl di bawah tok?









\








cayak sik mun aku padah perempuan yang ktkorg tangga tok sebenarnya seorang lelaki.. aku tangga at first pun macam sik cayak jak nya tok lelaki... serius. aku rasa tok la lelaki paling kacak aku pernah jumpa.. "lelaki" tok siap dah bertunang gik.. sungguh tak percaya.. he's so beautiful..



Namanya Nong Poy Trechaada or nama asalnya Trechaada Pretcharat. Umurnya dalam lingkungan 28 tahun.. still young. Body? 33-24-36.. Nong Poy berubah jadi perempuan sejak nya berumur 17 tahun. nya dah merasakan diriknya ya seorang perempuan since nya primary school gik..tapi dihadapan familinya nya still jadi orang lelaki.

Yang membezakan nya dengan wanita transgender yang lain, nya sik lakukan pembedahan plastik pada mukanya.. nya just tukar alat kelamin nya jadi wanita dan bentuk tubuhnya jak.. Pembedahan ya nang menyakitkan utk nya tapi demi cita-citanya utk menjadi seorang wanita, nya sanggup janji citanya tercapai.

Jangan pandang rendah.. dengan diriknya yang kedakya.. Nya bijak dan berbakat besar aeh.. nya pernah jadi Miss International Queen (Lady-Boy) 2004 oi...malah nya pernah menang pertandingan kecantikan Miss Tiffany masa umor nya 19 tahun. Sebab wajahnya, nya nektok jadi model, bintang iklan dan pengacara oi...(boh main2)

maok tauk x wajah Nong Poy time kecik?  ===>       


nota kaki: speechless

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: