Followers

Sunday, November 13, 2011

HelO babY bOO!!

Dear Bloggers..


Ececeh..lamak eyh sik update blog.. (maka baruk jak beberapa hari yg lepas) HOpe aKu sik terlambat nak mengucapkan salam hari raya haji yang dah pun berakhir semalam..=) semalam... nang bz giler2 la.. ya juak ngan program ibadah korban & ya juak kenak settlekan program utk hari sabtu dan ahad tok (walaupun my coworker yg banyak settle kan suma) tanx dear neniey .. =)

semalam wak.. it was so annoying... ada yg act macam big boss.. daa... pinjam ayat Mr.M.(nama xboleh disebut disini =P) org macam ya macam orang yg sikda sivik + sikda manner. ark3.. aiyok..bukan I yg cakap taw.. heran juak.. sik boleh ka mun nak suroh orang polah kerja mintak baik2.. tok sik..mcam apa jak nyuroh org!! macam mulut ******* haha.. jaik juak mulut i tok kan..

aku rasa ya jak kot aku nak mencarut..coz aku nk carut benda benda lain gik pastok.. adios!! 



:::::::::::::::Thanks Bloggers:::::::::::::::

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: