Followers

Tuesday, November 1, 2011

1.1.2011

Dearest Blogger..


Sedar sik sedar dah bulan November dah rupanya.. Nang kacak hari tok owh.. i wonder ada sik orang married on this date ooo..  Sebulan jak gik tinggal maka buibui la tahun 2011.. ='( but.......whatever pun, aku mok pastikan bulan tok menjadi my best moment of the month sebab...... = p


1.
Tengahari tadik: my lovely usu yang kat terengganu dah pun melahirkan baby yang baru pukul 10 pagi .. new baby girl.. =D dapat gik cousin baru. kacak sungguh tarikh lahir nya.. 1.11.2011.. gud gurl. geng la kita lahir bulan tok..


2.
Raya Haji @ Hari Raya Aidil Adha jatuh pada 6 November 2011.. cett... cuba jatuh pad 7 November owhhh.. kan ke best.. =P (ish sik bait aku tok..syuko2


3.
My XXth Birthday soon!!!!! =D and.. and... and... My monthly annivessary lor.. 1 YEAR  7 MONTH .. Celebration 2 in 1... hik2.. i love you my swit2 heart.. i miss the moment we together...


4.
Week 1 - 2 (1-11 November 2011) tauk x ari apa? Hari PAYDAY aku.. Munnnnnnnnnn jak trimak awal la.. hope100x sgt dapat awal boleh la aku membayar segala benda yg belum di bayar.. heee--------


sekian bloggers... ya jak dapat ku krepak pada hari 1.11.2011


::::::::::Thanks Bloggers::::::::::

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: