Followers

Monday, September 17, 2012

Bila Kucing Ada Bulu Kening

 


balik ni aku nak cube kat kucing-kucing aku. kot2 jadi hensem kan.. hahaha







Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

12 pekopon comel mengomel:

Everything's Everythings said...

hahahah kelakar pun ada xD

dhiashahida said...

tebal btul kening eow tu...hahahaha..:)

SHAHZEE said...

hahaha boleh ada idea nak buat 2..lebat giler bulu kening,ada apa2 petua ke hehehe

Sue PeLik said...

huhuhuhuhu mesti hensem kalau aku letak kat kucing aku neh!hihihihi

MISS Z BERCELOTEH said...

huhuhu.. lebatnya bulu kening..

pssstt: miss z dah balas email awak

MISS Z BERCELOTEH said...

huhuhu.. lebatnya bulu kening..

pssstt: miss z dah balas email awak

Kesuma Angsana said...

hehehe comey je KA tgk

nadzirah sofia said...

mmg lawak la klu kucing ada kening gitu

Fiza Suhaimi said...

alololo comelnyaa! macam-macam mimik muka miaaowww tuu.. heheh :D

Detective Fiqa said...

ayooo. comellnyerrr. kawaii kott. hahaha :D

Eza Boom Boom :) said...

hensem pusak yaaa.. heee..

p/s: aokk, mek kawan ema.. mek duak satu kampung.. :)

Michelle Hopell said...

kitak2 , link blog kitak ada lam bloglist 'sarawakian'
hehe ~~