Followers

Monday, August 27, 2012

Blog Aku Blog Seks


terbeliak la mata korang bila nampak entry aku tu kan? memang blog aku blog seks.

Kenapa? Tak percaya?

Tengok ni..


punya la banyak keyword DIROGOL di situ. Ape ke bengong orang carik macam tu. Adoyai. Kalau carik tip elak diri dirogol ok la juak. Ni semua gara-gara entry aku yang kat SINI  dari korang tengok tu.. bagus korang tengok kat SINI. Ade manfaat sikit.

maafkan aku jika aku ni menghampakan carian korang yang sebenar ye. Hahaha. Oh plz.. Blog aku BUKAN Blog Seks.


Harap Maklum.


Sekian Terima Kasih.  

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

15 pekopon comel mengomel:

Tukang Karut said...

ala... tu carian yang gila seks la tuh...

are_lin@yu said...

alahai ada jugak yg cari gitu..huhu

nur anis said...

saya pulak banyak kena keywords lucah..-___-"

Sue PeLik said...

hahaha kelaka plak.ada ker..huhuhu
sabar2 cik momo huhuhu

Nurul Husna Mohd Hassan said...

ayoyo macam2 diorang ni..

eimah siti said...

dulu ada jugak macam ni...tp skrg blog cik siti da bersih...hehhee

Misz Mieza said...

Apala dorang nih. Kalau bab2 tu rajin jer google.. Bab2 ilmu taknak plak nak google..

Zyra Roxx said...

kah kah kah! kita senasib, adake blog gua yg inoccent abes tu byk keywords 18SX =.=

jal said...

haha hebat jugak keyword blog ni

Dhia Johary said...

omg,. hihi.. terkujat mak. *_*

Michelle Hopell said...

mungkin tuan blog ni seksi kot. hihiihi :P

Nurrul said...

aDUUUHHH , PAYah gini. ntah pape aje yg mencari pong.. :"/

Masz Sidek said...

hahahaha... barang macam ya nang byk di carik org yg berotak kotor......

nadzirah sofia said...

haha....scary betul

Pokok Manggis Depan Rumah said...

macam ni pun boleh jadi.. macam mane nak tahu keywerd ni yea?