Followers

Wednesday, April 4, 2012

SEGMEN : Siri Jelajah BLOG, LET'S FLY!

Dear Bloggers Tersayang.. 





setelah set up bb aku jadi wireless.. tetiba line aku menjadi laju semacam (err laju la sangat) hasil daripada segmen abang Mr. Eraz Fadli: Masa Untuk Blogwalking , aku pun diperkenalkan dengan tuan empunya blog di atas.. Girang namanya... hehe... 


Girang ada wat satu segmen blogwalking juak..mok follow?


klik sini untuk maklumat lanjut ==> girangdottaeminmuch




blogger pilihan aku? neh dia; semua sifu2..


1. Miss Z
2Zamani
3. Mr. Eraz Fadli




nota kaki: err..Girang macam ni ek?
Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

8 pekopon comel mengomel:

ERAZ FADLI said...

Thanx sbb tag..

MISS Z BERCELOTEH said...

makasi sebab tag ^^

are_lin@yu said...

Dari segmen yg sama ayu singgah n follow sini..;-)

Unknown said...

dr segmen yg sma. sudi dtg ya. dah follow

Girang Daniel Batisah said...

terima kasih sbb join segmen Girang :)
ini adalah list yg join segmen ni.

http://girangdottaeminmuch.blogspot.com/2012/04/list-yang-join-segmen-siri-jelajah-blog.html

selamat menjelajah! ^^

P#eoniX said...

singgah dari segmen yang same...heheheh...

Lily RIna said...

Singgah sini dr segmen yg sme :)

✿ Nani ツღ said...

singgah sini dr segmen yg sama...

jom singgah blog sy...

http://n-mcd.blogspot.com/2012/04/segmen-siri-jelajah-blog-lets-fly.html