Followers

Sunday, April 8, 2012

'Segmen: Saya Nak Edit Blog Free! by Hana'

Dear Bloggers..


First of all. Sorry.. Lamak gilak sik update blog. And also pending follower request. 


Sorry.


Bila dah ada masa, (within this week or next week) aku akan follow balit kitakorang ok. 


Promise.


Ini janji saya pada bloggers sekalian.


Sementara mencuri masa sekejap guna tenet member tok, aku nak join satu segmen.. 


tadaaa...



aku suka tengok blog nya tok.. kiut.. comel.. yang paling best nya.. nya tok animax lover.. ya i like gilak2 ya.. 
dah banyak kali aku edit, dan banyak kali aku FAIL! last2 .. tinggal lah blog aku seperti sekarang...

ok..enough mumbling.

melalui segmen tok, tuan punya blog ya akan pilih beberapa orang peserta bertuah. BEBERAPA SAHAJA. hehe

sapa yang bertuah ya, tuan punya blog akan edit sendiri blog cdak ya.. urm.. best2...

sik paham ka apa aku cakap?

meh.. klik sini untuk join ==> Segmen: Saya Nak Edit Blog Free! by Hana

Tarikh tamat 12 April jam 9.00 malam.


okbai!masa rehat nak habis. tuan punya tenet nak balik.





nota kaki untuk Hana: Plz pick me.. ;)

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: