Followers

Wednesday, April 4, 2012

Mereka PengeBid Tegar (。>д<)

Dear Bloggers..

Inilah kerja korang bila tak de kerja...

aku sik tauk kenak bila ada masa terluang sikit...siap. cdak akan mula mengebid.. arum bulak start kol 8 sampe kol 5 petang.. telinga aku nang kamboh dengar sidak ngebid jak...

aku jak di dunia lain..dunia blog aku.. huhu..sik minat aku nak bid...

dolok fenomena tengok movie...drama... entah ada lah penyebar wabak bid2 tok dari seseorang..alu semua mok start bid.. hobby pun tuka jadi bid.. 

pergh..

benda-benda d bid?

I PHONE (IMPIAN AKU)




MINYAK WANGI


TABLET UNTUK ORANG KAYA .


ktkorang pun mok try dapatkan barang berjenama dengan harga yang murah?
try lah main bid2 ya... ne tauk nasib bait dapat... kawan aku dah berjaya dah..tapi siktauk la gney rupa i phone yang berjenama IPs ya...

nah... g la website tok...




selamat la mengebid ya...jangan sampe tertipu sudah...tettt....


okbai!



nota kaki: bid diam2.
Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: