Followers

Monday, April 16, 2012

Cinta Arjuna by Alif Aziz


aku dapat assignment..

dah kerja pun dapat assignment lagi kan?

kali tok dapat assg bukan dari lecturer or boss besar...

tapi dari si arjuna hati...

akibat melayan gilak perasaan buruk dalam hati..

nah.. nya soh aku dengar lagu tok bait2..

seriously sik pernah dengar sebelum tok...

Cinta Arjuna

Ku peluk indah manisnya cinta

Semuanya terasa indah
Bagai di alam cerita cinta
Hadir bahagia selama-lama

Katamu kekasih yang sedang kita alami

Takkan kekal ‘tuk selamanya
Mengapa kekasih
Tiada kau percaya
Kebenaran cerita kita

Bagaimanakah lagi untuk aku buktikan

Selamilah pada kejujuranku
Jadikan ku arjuna
Arjuna di hatimu
Percayalah oh puteri

Bagaimanakah lagi untuk aku buktikan

Selamilah pada kejujuranku
Jadikan ku arjuna
Arjuna di hatimu
Percayalah oh puteri
Oh percayalah bidadari







nota kaki: sakit jiwa bila si dia jauh di mata...

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

2 pekopon comel mengomel:

waniey20~ said...

huhu ! minat gk dengan Aliff Aziz :)

btw , anda di tag dear :)

http://rosepurple92.blogspot.com/2012/04/1st-giveaway-zack-monavie.html

Momo said...

yuhu...tenkiu tag saye...;)