Followers

Monday, March 26, 2012

Watashi Wa Japanese Lover ❤ ❤ (Part 1)

Dear Bloggers..


Sekiranya anda peminat Korean tak kisah la drama or penyanyi or pelakon nyer ker.. sila lah ke entry lain sebab yang pasti anda akan rasa bosan untuk baca entry ini. sekian. terima kasih. (^^)


Seriously..dolok aku nang sik suka drama Jepun. sebab aku rasa bahasa nya terlalu la kasar untuk didengari.. tapi.. tapi.. tapi.. semenjak aku smbung belajar kat UiTM , classmate merangkap roomate aku la yang memperkenalkan drama Jepun pada aku. Ya pun sebab adik nya hantu jepun.. (haha)


ada orang tanyak apa sebab aku sik suka tga cerita korea tapi cuma layan lagu korea jak.. tok aku nak jawab: (no offense guys)


a. drama korea tok panjang gilak.. malas ku nak ngintu
b. terlalu banyak gilak kisah cinta.. balit2 kisah suka ngan org ya tpi terpaksa lepaskan.
c. org suka tengok muka pelakon korea sebab hensem + cute.. err..tapi aku tga mcam muka budak2 jak.. 




on the other part, aku suka dengar lagu korea yang rancak2 jak and lagu yang mendatangkan memory utk aku.. mun slow motion to dead..maaflah.. 




Kenak aku suka Drama + Crita Jepun?


ok. Nang la ada cerita cinta. SIKIT. aku mun tga crita pun mun boleh nang ngelak utk tga cerita yang berunsur cinta yang keberatan yang teramat sangat sebab otak aku malas nak pikey, hati aku malas mok merasa. KECUALI mun cerita cinta ya UNIK. hee..peace.. tapi yang paling aku suka tentang drama jepun tok nya terapkan unsur sik mudah putus asa, kasih sayang, impian, harapan, famili, kawan2 dan sewaktu dengannya..






Drama-drama Jepun Yang Buat Aku Jatuh Cinta?


Gokusen Season 1, 2, 3 ==> GOKUSEN


Kisah sal Yamaguchi Yuki yang berasal dari keluarga Yakuza berminat utk menjadi seorang cikgu tapi nya terpaksa menyembunyikan identitinya yang sebenar coz sekolah tempat nya ngajar tok sikmok terima org dari keluarga Yakuza.. dah la ya nya kenak plak ngajar miak bermasalah di sekolah ya...


(paling best part cikgu ya berlawan demi anak muridnya)


GOKUSEN 1

GOKUSEN 2

GOKUSEN 3

One Litre Of Tears

Crita yang mengalir air mata.. sik kisah lelaki or perempuan ==> ONE LITRE OF TEARS




Hanakimi No Kemitaichi


Kisah budak perempuan yang menyamar masuk ke sekolah lelaki==>








Hana Yori Dango   season 1 & 2== kegilaan aku .. ayat paling feymes ... baka chana!!




Kisah seorang lelaki yang nak jadi polis dan carik pembunuh bapaknya.. watak Mizhushima Hiro nang lawak dalam tok..haha...


Mop Girl


Kisah perempuan yang boleh mengembara ke masa silam dan selamatkan mangsa pembunuhan daripada dibunuh... quit ok la...




Tok pun lagik la lawak dan best... sekolah untuk majikan dan maid..



A story about a girl yang desperate nak boyfriend tapi dapat boyfriend robot... lawak tapi sedih ...




Dragon Zakura


Cabaran seorang lawyer untuk masuk kan 5 pelajar yang bermasalah masuk ke Universiti Tokyo (Todai University)






okk..cukup..part 1. few works waiting for me.. ok bai!
Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: