Followers

Wednesday, February 22, 2012

Where Are You?

Dear Bloggers,

Aku…sedih..aku sik tauk pada siapa aku nak meluahkan kesedihan hati aku tok..my cat..is missing..:’(
Missing without any trace…anything left..on that day… 21 February 2012…..mun nya sik keluar malam sebelum ya…mesti..mesti nya ada sampe sekarang…..

Aku sayang nya..sayang gilak2..since nya ilang, since ya aku tercarik2 nya…tiap2 malam aku bukak pintu..tunggah nya.. aaee…aaeee…  jenguk nya..tapi…still sik juak nya pulang..last night it seem aku terdengar suara nya… aku jenguk tapi bukan….perasaan aku jak…kebetulan malam semalam hari hujan..bila hujan nya selalu berbunyi…nya takut aer…ne nya?

Aku rindu nya…semenjak nya hilang aku selalu bangun akhir g keja…selalu nya bangunkan aku..tidur sebelah aku..belakang aku..gigit kaki aku…masuk dalam selimut aku…bunyi nya berguruh gik…ya allah…rindu….

Bila aku mbak  g jamban..mesti nya dakap aku kuat2..nya takut ngan aer..setiap kali hujan aku mbak nya masuk rumah…aku bia nya tidur ngan aku…sbelum tdo, aku buli nya…ya allah…aku rindu…..

Bila aku hampar tikar mesti nya cepat2 agak tikar ya..nya masuk dalam tikar ya..aku tepur nya…nya lari kluar,,,dengan laju..tapi pasya mesti datang balik kaco aku…bila time makan…nya lapa…time aku tengah sediakan makanan, nya ggt2 tapak kaki aku..mok makan….ya allah…aku rindu..rindu gilak2….

Waktu nya kecik aku salu gantung2 nya..aku salu mbak nya jalan2 sekitar rumah…aku beli kropok khas utk nya…waktu kecik aku suap nya dengan susu…aku jga nya bena2..aku sayang nya..sayang gilak2….ya allah…aku rindukan nya…

Mun dolok..bila dengar bunyi motosikal dtg…cepat2 nya kua…nya agak aku..ikut aku masuk rumah..berebut2 ngan kaki aku….laju jak berekot..bila keseorangan mesti nya berbunyi kuat…nya takut..nya takut tinggal sorang..tapi kenak pepey tinggalkan wan kenektok??

Sik pernah..sik pernah aku menangis teruk bila hilang pusak..tapi nektok..aku sayang gilak pusak ya..sayang gilak2..bila nya sikda umpama kosong hidup aku..kosong..sepi…sikda benda yang menarik hati aku…sikda sapa dengan aku mengadu nasib...bila ada masalah...aku rindukan pepey…rindu gilak2..pepey..balitlah..balitlah.. wan rindu pepey… wan janji, mun pepey balit..wan jaga pepey lebih bait gik dari dolok…wan janji….wan janji..pepey balitlah..wan rindu pepey..rindu..rindu gilak2 pey…

Pepey…balit k?balit k..sampe bila2 wan tunggu kepulangan pepey..balitlah….wan tunggu pepey...

I MISS YOU....




Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: