Followers

Thursday, January 5, 2012

Kursus Orientasi CBG

Dear Bloggers..

on 19th - 23rd december tok tek, aku join pgm orientasi anjuran dak cbg kat CMM SEMENGGOK. ng berat na ati aku nak pegi kem tok.. aku malas dah nak expose dirik aku depan org... aku sik mok nak memenatkan otak aku gik ngan benda yg berkaitan ngan tulis, dgr and blaja.. boring dah eh... tapi serta merta semua ya berubah after few days aku di cya..

well, aku still..mcam biasa..org sik brapa nak mengenali aku.. aku pun sik tauk kenak.. org sik bapa nak tego aku..maybe nya tga aku tok sik byk klaka..sik nunjuk palak gila2 depan cdak.. aku sik kisah..better aku low profile dari org tauk aku tok jenis suka nak terkinja2.. tapi bab makan sikpat  nak elak la.. AKU RAKUS.. sekian.terima kasih.

mcam2 aku blaja spnjang aku brada kat cmm ya... aku blaja tentang personaliti diri aku,,aku pun strength, weakness, etc... well... i will try to improve myself..later..=p bside that, aku blaja juak tentang how nak polah good resume and also to perform good in an interview.. definitely aku akan cuba the best if aku dapat interview gik next year.. definitely akan try the best...hehehe..=))))

beside ya..aku jawab quiz personaliti diri.. LEORNARD PERSONALITY INVENTORY.. and guess what..aku dapat personality "ERROR BUSTER"  di mana aku merupakan seorg yang ANALYTICAL person.... yg minat pada nombor..erk..mena ka? maka aku bencik nombor2 tok..bab teliti ya..teliti wak la...coz aku sentiasa memerhati aek minuman or benda aku makan... coz aku mesti terjumpa benda pelik2 dalam ya... hehe.

pengalaman aku sikpat lupak bila kamekorg knk polah persembahan pada malam before esoknya nak public speaking..ng tensen gila nyawa aku..dah sikda prepare mena.. dah la aku dah prob sal pengangkutan nak pulang time ya..ng sik da asa enjoy alu jak...aku menggila sorang2 jak malam ya.. hu2... tapi nak...yg paling aku sikpat lupak nak... bila time group aku polah persembahan.. persembahan pop yeah2.. ada la sorang hamba allah tok..kotan suk nya menari li...nya tergugok dari atas pentas..mujor sikda pa2... alu perey org tetak tga gelagat nya..mun aku tek malu alu sik datang2 gik dari dwan makan ya..hehehe... tapi nya nang supercool.......hehehe.... tapi...ng best la malam ya... aku enjoys...

pagi public speaking..mcam2 aku rasa..nak shi2..nak terberok pun ada...mujur la public speaking ku goes fine..but sampe nektok aku sikpat gk mark public speaking ya eh..geram... ney willie?bila mok upload mark ya..but discussion aku totally failed... cettttttttttt....nebes pun pasal....

ok tok some happy moment aku tyme orientasi.. tq 4 read bloggers...=)))


with Mr Christopher Raj

me & tqah after public speaking kot..;p

Pop Yeah Yeah!!!

nite after the event

Maafkan Penggunaan Kata 'Aku' Pada Mereka Yang Lebih Berumur

0 pekopon comel mengomel: